Parfum de flori Savo Perex 1L

- 4%

Foto ilustrativa

Parfum de flori Savo Perex 1L
BUNURI REDUSE
NOUTĂȚI
Numărul comenzii
511300475
Producator
Savo
Puncte de loialitate: 1
0 evaluări
In stoc 26 bucăți, livrare Miercuri

24,01 Lei

22,97 Lei

19,30 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 22,59 Lei
In stoc 26 bucăți, livrare Miercuri

22,97 Lei

24,01 Lei

19,30 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Trebuie să vă întoarceți rufele la un alb de mult pierdut? Vrei ca perdelele tale de la fereastră să strălucească din nou? Nu poți elimina pata enervantă de pe lenjeria ta albă?

Agentul special de micro-umezire din formulare deschide calea pentru oxigenul activ din ingredientul activ și astfel elimină cea mai mare murdărie din rufe aflate deja în faza de prespălare, ajută la spălarea mai profundă cu pulbere comună în spălarea principală, toate cu un parfum proaspăt și doze mai mici în comparație cu alte produse de albire. Prin urmare, este potrivit nu numai pentru albire, ci și pentru înmuierea și pre-spălarea rufelor albe și rezistente la culoare și pentru îndepărtarea ușoară și eficientă a petelor. De asemenea, este folosit pentru decorarea și finisarea textilelor prin așa-numita SAVAVING.
Posibilitatea dozării înainte de începerea efectivă a spălării nu vă obligă să urmăriți etapele individuale de spălare și clătire. În combinație cu procedura manuală, SAVO Perex este imbatabil de eficient ca agent de înmuiere și de albire pentru draperiile din bumbac și poliester. Funcționează chiar și la temperaturi mai scăzute, protecția și longevitatea rufelor și a echipamentelor au fost verificate în spălătoriile profesionale.
Utilizare:
Prespălare și înălbire în mașinile de spălat automate: Setați programul de prespălare. Turnați o soluție de 1 l de apă și 75-100 ml de SAVO Perex în tambur. În mașinile de spălat cu dozator de înălbitor, turnați SAVO Perex direct în dozator (1 capac de sticlă - 40 ml). Pune rufele în mașina de spălat, lasă tava de prespălare goală, distribuie detergent și pornește programul.
Înmuierea manuală și albirea lenjeriei și draperiilor colorate permanente: Puneți 400 ml de SAVO Perex pe 40 l de apă. Înmuiați perdelele din poliester și bumbac timp de 1-2 ore și după o clătire temeinică, finisați perdelele manual sau în mașina de spălat.
Realizarea propriilor haine originale prin „batik”: Folosiți o soluție de 1 parte SAVO Perex și 4 părți apă. Creați un motiv pe un tricou din bumbac mai închis, fie legându-l cu o sfoară și scufundându-l în soluție, fie aplicați un motiv tăiat din tapet autoadeziv și pulverizați ușor soluția (sprijiniți tricoul cu un ziar, ștergeți tapetul înainte de a-l îndepărta).
Test de rezistență a culorii: dacă nu sunteți sigur de rezistența culorii rufelor dvs., faceți un test. Se diluează SAVO Perex 1: 4 cu apă. Aruncați soluția într-un loc mai puțin vizibil. Dacă materialul nu se decolorează în decurs de un minut, este rezistent la culoare și puteți utiliza SAVO Perex fără nicio grijă.
Știați că puteți spăla și șireturile? Adidasii albi stralucesc de curatenie dupa curatare, impresia de curatenie este stricata doar de snur, care sunt destul de departe de albul original. Încercați să le înmuiați peste noapte în soluție Savo Perex. Dimineața, șireturile vor fi din nou albe.
Cum să îngrijești corect prosoapele? Nici în hoteluri nu te poți uita la prosoape albe ca zăpada și te întrebi de ce al tău nu este atât de alb? Încearcă Savo Perex. Distribuiți direct în mașina de spălat sau dați prosoapelor o baie în soluție (dozare conform instrucțiunilor de pe ambalaj). Prosoapele, prosoapele de baie și halatele de baie vor fi din nou albe.
Cum să scapi de petele de transpirație? Hărțile îngălbenite inestetice de la axile pot fi găsite pe o serie de tricouri, bluze și cămăși ușoare. Cu toate acestea, de obicei nu se spală în mașina de spălat. Ce cu asta? Nu trebuie să aruncați piese „distruse”. Folosiți Savo Perex pe ele. Se toarnă soluția într-o sticlă cu pulverizator și se pulverizează pe petele galbene. Savo Perex este garantat că va pierde petele de transpirație urâte.
Atenție: Nu utilizați SAVO Perex pe lână, mătase, fibre de poliamidă și țesături marcate cu un triunghi barat.

Parametrii

Vrsta robe
Marcă
Conţinut

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.